Mobilordre

Med MobilOrdre er kontor og marken samlet i ét digitalt system – en ordrehåndtering platform med en mobil arbejdsseddel. Med MobilOrdre får du hele pakken i samme system med overblik over hele processen fra planlægning til fakturering. Du får effektiv planlægning med et nemt og overskueligt overblik af arbejdsdagen, -ugen eller -måneden. Du får tidsparende tidsregistrering, fordi timesedlen registreres direkte på opgaven. Du får en mobil arbejdsseddel med den nemmeste vareregistrering, fordi der sker direkte materialeregistrering på opgaven, enten via en favoritliste eller scanning. Du får digital kvalitetssikring og dokumentation direkte på opgaven. Du får fakturering i samme system, hvor alle informationer og materialer er samlet på opgaven. Kort sagt, får du altså en mobil platform til at styre alle dine opgaver digitalt. Slut med arbejdssedler, timesedler og andet dokumentation ved siden af. Det hele er samlet i MobilOrdre. Digitalisér dit arbejde i dag og vælg fremtidens nemmeste digitale løsning til ordrehåndtering.

Læs mere her


Nem planlægning
Se dagens sager/aftaler
Tidsregistrering på opgaver
Tilføjelse af varer på stedet
Vær opdateret med kørende konsulenter og håndværkere

  

Få overblik over alle medarbejdere og planlæg nemt en arbejdsdag, -uge eller -måned – i en planlægningskalender. Vælg om det skal være en almindelig opgave, løs opgave eller gentagende opgave. Udover de almindelige opgaver er der mulighed for at lave løse opgaver til medarbejderen, en slags spjældopgaver, der laves, når der er tid. Gentagende opgaver vil typisk blive brugt til serviceopgaver.  Det kalder vi effektiv og overskueligt planlægning til håndværkere. Læs mere>>

Søg, tilføj eller scan dine varer ind på opgaven eller vælg fra favorit varekartoteket.  Glem alt om at søge din vare frem fra et kartotek på over flere tusinde varer. Med et favorit varekartotek kan du nemt finde de varer frem, der er nødvendige for lige præcis din opgave. Se dem som en slags hurtig-numre. MobilOrdre bliver en mobil arbejdsseddel til håndværkere, hvor vare forbruget er lagt direkte ind på sagen. Læs mere>>

 

Ikke flere mails med billeder til dokumentation, der skal kobles til en bestemt sag eller opgave. Med MobilOrdre kan du registrere og gemme dokumenter, billeder eller anden dokumentation direkte på sagen. Tag billeder direkte fra din mobile enhed af korrekt udført arbejde eller eventuelle fejl/skader til dokumentation. Fordi alt dokumentationen er gemt på sagen kan du nemt vedhæfte det, når fakturaen skal sendes til kunden. Det er tidsparende ordre håndtering. Læs mere>>

 

Med tidsregistrering fra MobilOrdre behøver du ikke rykke for timesedler, da de registrerede timer ligger klar dag for dag. Der kan nemt tilføjes timer i marken, og med det samme kan kontoret se det – klar til hurtigt at fakturere jeres kunder. Det kalder vi effektiv tidsregistrering og tidsparende timeregistrering, fordi timesedler registreres direkte på opgaven. Læs mere>>

DataLinkNord

Telefon +45 96 56 19 00












DataLinkNord

Telefon +45 96 56 19 00